понеделник, 12 август 2013 г.

Маааалко преместване

Здравейте, приятели!

Много съм благодарна на онези 23 души, които са ме харесали достатъчно, за да се абонират за блога в Blogspot, както и на всички, които ме четат и коментират.

Искам да се извиня, че ви причинявам това неудобство, но блогът ще бъде преместен на нов адрес, със собствен домейн и на платформа Wordpress. Това ще ми позволи да имам повече контрол върху съдържанието и по-красив дизайн.

Новият адрес е: www.chantichka.net

На него ще намерите връзките за абониране в Bloglovin, по RSS или e-mail.

Какво ново може да очаквате:

Ами, оказа се, че не съм си поръчала еднократно Glossybox, ами съм се записала за месечни доставки докато сама не заявя отказване, така че и този месец ще има постинг със съдържанието на кутията.

Ама съм и аз една ...  :0)

Няма коментари:

Публикуване на коментар